StoryEditor

Ázijské kontajnery zamestnajú bratislavský nákladný prístav

14.11.2017, 23:00
Pre čínsku stranu bolo dôležitým momentom, že terminál v hlavnom meste Slovenska môže zdvojnásobiť kapacity.

Prístav v hlavnom meste musí kvôli vlakom z Číny zvýšiť objem prekladaného tovaru. Terminál Dalian, z ktorého vlak vyrazil, nebude jediný na dovoz tovaru na Slovensko. „V prípade, že naša prvá spolupráca dopadne dobre, je veľká šanca, že k nám bude Čína vypravovať ďalšie vlaky aj z iných terminálov,“ tvrdí Jaroslav Michalco, generálny riaditeľ spoločnosti Slovenská plavba a prístavy.

Otázne kapacity
Podľa odborníkov na dopravu však hlavné mesto Slovenska nemá kapacity na pravidelné kontajnery z najväčšieho štátu východ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 18:45:10 - Feat.: - Title: Na mnohých miestach komplikuje dopravu poľadovica 02 - Modified: 2024-11-17 16:08:07 - Feat.: - Title: V noci bude uzavretá diaľnica D1 medzi Popradom a Mengusovcami aj tunel Bôrik 03 - Modified: 2024-11-16 16:34:00 - Feat.: - Title: New York spoplatní vjazd na Manhattan, má to zmierniť dopravnú záťaž. Donald Trump je proti 04 - Modified: 2024-11-15 10:51:19 - Feat.: - Title: Si Ťin-pching a peruánska prezidentka Boluarteová otvorili prvý Čínou financovaný prístav v Južnej Amerike 05 - Modified: 2024-11-14 13:57:30 - Feat.: - Title: Časť diaľnice D1 v Bratislave čoskoro úplne uzavrú: NDS už chystá prepojenie kľúčových úsekov (veľký prehľad)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 01:53