StoryEditor

Firmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov

26.10.2017, 00:00
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.

Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.

Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 17:39:13 - Feat.: - Title: Vyjednávanie nikam nevedie. Nemecké odbory vo Volkswagene odporučia členom vstúpiť v decembri do štrajku 02 - Modified: 2024-11-21 14:05:39 - Feat.: - Title: Odbory vo Volkswagene vyzvali vedenie automobilky na ústretový krok, pohrozili štrajkami 03 - Modified: 2024-11-20 14:54:41 - Feat.: - Title: Volkswagen bude musieť zatvárať v každom scenári. Zamestnanci velia do obrovského boja 04 - Modified: 2024-11-18 16:53:33 - Feat.: - Title: Veľká REPORTÁŽ zo Strednej Ázie: Trištrvrte milióna novorodencov ročne. Uzbekovia chcú využiť populačný boom 05 - Modified: 2024-11-14 13:05:00 - Feat.: - Title: Záchranné lano VW za miliardy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 03:41