automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-26 20:13:43 - Feat.: - Title: Trhová hodnota Amazonu prvýkrát prekonala hranicu dvoch biliónov dolárov
02 - Modified: 2024-06-28 11:41:01 - Feat.: - Title: Nielen autá, ale aj bravčové mäso. Číňania začali odvetu za clá na ich elektrické autá
03 - Modified: 2024-06-19 14:50:08 - Feat.: - Title: Obrovská investícia Amazonu: Technologický gigant naleje desať miliárd do Nemecka
04 - Modified: 2024-06-17 18:44:14 - Feat.: - Title: Medzinárodný menový fond varuje pred dopadmi generatívnej umelej inteligencie na trh práce
05 - Modified: 2024-06-13 14:44:29 - Feat.: - Title: Paradox umelej inteligencie. Pracovné miesta vytvára, otázne sú potrebné zručnosti uchádzačov