StoryEditor

Mladých odrádza málo kreativity

25.09.2017, 00:00
Už dávno sa skončili časy, keď bol plat najdôležitejším ukazovateľom pri rozhodovaní sa o nástupe do práce. Dnešná mladá generácia mileniálov vyhľadáva skôr možnosť realizácie.

Mladí ľudia chcú, aby ich práca bavila, mohli využiť svoju kreativitu a mali dostatok voľného času. A práve to je výhoda, ktorú môžu slovenské podniky využiť v boji so zahraničnými firmami, kde väčšina našincov pracuje najmä kvôli dobrému platu, no na pozíciách, ktoré často nemusia zodpovedať ich predstavám.

Hoci sa zahraničným platom slovenské firmy nedokážu vyrovnať, vedia zamestnancom ponúknuť flexibilitu, k...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-01 17:25:15 - Feat.: - Title: Ohrozenie príchodu investorov a vyššia motivácia vyhnúť sa daniam. Vláda chce od bohatších firiem viac peňazí 02 - Modified: 2024-10-01 13:30:00 - Feat.: - Title: Desiatky investorov chcú podnikať na východe. Láka ich najmä diaľnica na Ukrajinu 03 - Modified: 2024-10-01 11:12:39 - Feat.: - Title: ​Ako sa môžu firmy digitalizovať? Pre HN odpovedá výskumníčka a informatička na umelú inteligenciu 04 - Modified: 2024-09-29 08:41:15 - Feat.: - Title: Priemerná mzda v slovenskom potravinárstve stúpla na 1441 eur, stúpla o viac než sto eur 05 - Modified: 2024-09-29 07:57:48 - Feat.: - Title: Sedem percent firiem na Slovensku sa blíži k hrozbe úpadku, najviac ohrozené je gastro
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. október 2024 01:45