StoryEditor

Advokát: Železnice mali právo odstúpiť

20.09.2017, 21:48
Ak Transprojekt porušoval rôzne povinnosti zo zmluvy, môže hradiť škody či zmluvné pokuty.

Nekonečný príbeh rekonštrukcie Hlavnej stanice má ďalšie pokračovanie. „Nastal čas zásadným spôsobom konať a s týmto historickým problémom sa vyrovnať,“ oznámil generálny riaditeľ železníc Martin Erdössy. Železnice Slovenskej republiky odstúpili od zmluvy so spoločnosťou Transprojekt. Prinášame vám odpovede na základné otázky celého sporu.


1. Aký je problém v rámci rekonštrukcie Hlavnej stanice?
Rekonštrukcia Hlavnej stanice je v pláne už od roku 1998, v ktorom investor a Železnice Slovenskej republiky podpísali dohodu o spolupráci. Rekonštrukciu mal zabezpečiť investor Transprojekt v roku 2005. Následne Andrej Ďurkovský, b...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 09:03:19 - Feat.: - Title: Súťaž šitá pre ZSSK vyvolá problém. Sklz v liberalizácii musíme riešiť v Bruseli spolu s Rakúšanmi či Dánskom 02 - Modified: 2024-11-04 15:00:24 - Feat.: - Title: Stavby na Slovensku sa posledné dve desaťročia neúmerne predlžujú, upozorňujú odborníci 03 - Modified: 2024-11-01 03:29:17 - Feat.: - Title: Rýchlovlaky cez Strednú Áziu aj zbližovanie Uzbekov a Kazachov so Západom. Ako Hodvábna cesta vstáva z popola? 04 - Modified: 2024-11-04 09:49:30 - Feat.: - Title: Šéf RegioJetu Jančura o konci IC vlakov: Čakal som, že to takto dopadne. Za akých podmienok by sa vrátil? 05 - Modified: 2024-10-31 11:03:05 - Feat.: - Title: Železnice pridávajú spoje na nadchádzajúce sviatky. Pribudne 25 vlakov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 03:11