StoryEditor

Advokát: Železnice mali právo odstúpiť

20.09.2017, 21:48
Ak Transprojekt porušoval rôzne povinnosti zo zmluvy, môže hradiť škody či zmluvné pokuty.

Nekonečný príbeh rekonštrukcie Hlavnej stanice má ďalšie pokračovanie. „Nastal čas zásadným spôsobom konať a s týmto historickým problémom sa vyrovnať,“ oznámil generálny riaditeľ železníc Martin Erdössy. Železnice Slovenskej republiky odstúpili od zmluvy so spoločnosťou Transprojekt. Prinášame vám odpovede na základné otázky celého sporu.


1. Aký je problém v rámci rekonštrukcie Hlavnej stanice?
Rekonštrukcia Hlavnej stanice je v pláne už od roku 1998, v ktorom investor a Železnice Slovenskej republiky podpísali dohodu o spolupráci. Rekonštrukciu mal zabezpečiť investor Transprojekt v roku 2005. Následne Andrej Ďurkovský, b...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-02 10:23:33 - Feat.: - Title: Gröhling dal Rážovi čas do konca septembra. Vlaky zadarmo sú populistický mýtus, vyhlásil 02 - Modified: 2024-07-02 09:48:11 - Feat.: - Title: Expert na železnice: Z príčiny nehody v Nových Zámkoch som šokovaný. Za celú kariéru som nič podobné nezažil 03 - Modified: 2024-06-30 15:18:23 - Feat.: - Title: Nástražný výbušný systém na hlavnej stanici v Bratislave sa nenašiel, polícia pátra po neznámom mužovi 04 - Modified: 2024-06-26 12:15:29 - Feat.: - Title: Ráž naznačil úvahy o zmene bratislavskej hlavnej stanice. Na stole sú dve až tri lokality 05 - Modified: 2024-06-19 08:11:51 - Feat.: - Title: Železnice chcú zvýšiť bezpečnosť cestujúcich. Vo vlakoch pribudnú kupé len pre ženy či tiché zóny
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. júl 2024 01:08