StoryEditor

Mladí od nakupovania čakajú najmä zážitok

13.09.2017, 00:00

Budúcnosť nakupovania preberá generácia Z, spotrebitelia, ktorí sa narodili po roku 1989. V súčasnosti dokončujú štúdium a postupne hľadajú prácu. Ako zákazníci sú impulzívni, dychtiví, závisia od mobilnej technológie a sú trochu rozmaznaní.

Najmladšia generácia od nakupovania očakáva nielen tovar. Chce mať aj zážitok. Obchodníkom nezostáva nič iné, len sa prispôsobiť. Generácia Z alebo generácia internetu sa na rozdiel od predchádzajúcej vlny X a Y narodila v čase, keď sú vlastníctvo mobilného telefónu a prístup k internetu samozrejmosťou. Mobil je pre nich zariadenie, pri ktorom strávia ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-28 11:26:40 - Feat.: - Title: Bezhlavo kupujú veci, ktoré nepotrebujú: Tieto znamenia utrácajú najviac peňazí z celého horoskopu 02 - Modified: 2024-10-19 21:57:13 - Feat.: - Title: Nová fáza globálnej expanzie. Čína chce obísť západné clá výstavbou tovární v zahraničí 03 - Modified: 2024-10-30 15:45:22 - Feat.: - Title: Jaroslav Hrabovský z DeutschMann: "Priateľská atmosféra a dôvera je predpokladom úspešnosti obchodníckych teamov" 04 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie 05 - Modified: 2024-08-11 10:40:45 - Feat.: - Title: Väčšina Slovákov dá pri online nakupovaní na recenzie, na rozhodnutie si nechajú čas
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 02:54