StoryEditor

Veľkoproducentom rastie konkurencia. Slováci hľadajú kvalitu, za syry si priplatia

23.08.2017, 00:00
Záujem o výrobky od lokálnych výrobcov rastie. Svoju úlohu zohráva aj nostalgia a zameranie sa na kvalitu.

Veľkým producentom mliečnych výrobkov na Slovensku rastie konkurencia v podobe malých regionálnych výrobcov, ktorí sa rozhodli vziať veci do vlastných rúk a zabojovať s omnoho silnejšími súpermi. Záujem o lokálne produkty tak rastie rovnako ako spotreba mliečnych produktov. Dôvodom zvyšujúceho sa odbytu je zmena spotrebiteľského správania. U zákazníkov je na prvom mieste kvalita a až potom cena. Kedysi to bolo práve naopak.

Bez konzervantov
Výhodou menších mliekarní a družstiev je najmä fakt, že vďaka nižšiemu objemu výroby a jej sústredením na lokálny trh dokážu zákazníkovi ponúknuť čerstvejšie výr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-02 10:29:43 - Feat.: - Title: Vláda chystá portál na porovnávanie cien tovarov v obchodoch. Zhevýhodní to menších predajcov, znie z opozície 02 - Modified: 2024-09-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Menej praktickosti, ale viac radosti. Skúsili sme BMW, ktoré vo vás vzbudí závislosť 03 - Modified: 2024-09-27 15:25:44 - Feat.: - Title: Výskum: Až 60 percent potravinových plodín na Zemi nemá dostatok opeľovačov 04 - Modified: 2024-09-26 09:00:00 - Feat.: - Title: Dobré riešenie neexistuje. Boj o clá na elektrické autá z Číny ešte nie je na konci 05 - Modified: 2024-09-24 10:10:00 - Feat.: - Title: Pôvodný Defender stále žije. Legendu vám teraz vyrobia na mieru, s extrémnou cenou
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. október 2024 23:46