StoryEditor

Výrobcovia v sladkostiach znižujú obsah cukru. Ale zmenšujú aj výrobky

14.08.2017, 00:00

Výrobcovia tyčiniek Milka, KitKat či Mars vďaka celosvetovému tlaku na konzumáciu zdravších potravín a hrozbe vyššej dane pozvoľna znižujú obsah cukru vo svojich produktoch. Ďalším trendom je potom zmenšovanie tyčiniek a ostatných kalorických výrobkov. Firmy sa tak ľahšie dopracujú k lepším nutričným hodnotám na porciu.

Pre človeka milujúceho KitKat alebo Margot pôjde asi o nepatrnú zmenu. Zrejme ju ani nezaznamená, ale rovnako mu o trošku zlepší jedálniček. Predsa len, nie je úpl...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-24 15:19:45 - Feat.: - Title: Viete, aký chlieb kupujete? Čerstvý a dopekaný chlieb na oko nerozoznáte 02 - Modified: 2024-10-20 06:00:00 - Feat.: - Title: Len pár dní bez sladkostí a s vašim telom sa budú diať veci! Vyskúšajte to! 03 - Modified: 2024-10-14 17:53:22 - Feat.: - Title: Kým Slováci sa tešia z lacnejšieho cukru, biznis čelí paradoxnému javu. Repa hnije, aj keď vyzerá zdravo 04 - Modified: 2024-09-29 08:41:15 - Feat.: - Title: Priemerná mzda v slovenskom potravinárstve stúpla na 1441 eur, stúpla o viac než sto eur 05 - Modified: 2024-09-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské potraviny majú úspech aj vo svete, ktoré tam bodujú?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. november 2024 13:36