StoryEditorFacebook zamieša karty v streamovacom biznise
Sociálna sieť bude konkurovať YouTubu, ale aj Netflixu a Amazonu Prime. Chystá tiež vlastný obsah.
Svetovo obľúbeným streamovacím službám Netflix, Amazon Prime či HBO Go rastie nová konkurencia s veľkým potenciálom. Do rastúceho biznisu sa totiž púšťa gigant Facebook. Firma pod vedením Marka Zuckerberga sa rozhodla rozšíriť svoju videosekciu a spustiť novú platformu s názvom Watch. Ponuka sa bude spočiatku opierať o športové zápasy a rodinné relácie vo vysielaní športových zápasov, rodinných relácií od Time a programov z produkcie National Geografic. Kým táto služba má konkurovať najmä YouTubu, predstavitelia sociálnej siete prezradili aj odvážnejšie plány. A to vytvárať vlastný pôvodný obsah – filmy a seriály....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-25 18:01:58 - Feat.: - Title: Hororový vstup do sezóny i búriaci sa diváci. Akcionárov sa treba spýtať, kam klub smeruje, vraví Radivojevič
02 - Modified: 2024-08-27 08:29:45 - Feat.: - Title: Tlak vlády USA na stiahnutie určitého obsahu o covide bol podľa Zuckerberga nesprávny
03 - Modified: 2024-07-30 12:59:46 - Feat.: - Title: Olympijský hrdina Tury pre HN: Rada mladým? Makať a makať. Aj ja som však prežil v skejtbordingu ťažké obdobia
04 - Modified: 2024-07-30 08:45:51 - Feat.: - Title: Európskej komisii sa nepáči kontrola obsahu na sieti X
05 - Modified: 2024-07-01 12:28:38 - Feat.: - Title: Európska komisia obvinila spoločnosť Meta kvôli ponuke bezplatných služieb výmenou za dáta