StoryEditor

Kotlera zaujala východná Európa

25.05.2007, 00:00

"Chcú odo mňa, aby som pre stredoškolákov napísal knihu o udržateľnom marketingu. My zatiaľ poznáme iba to, čo sa nazýva udržateľné životné prostredie, ale udržateľný marketing? Vieme si ho predstaviť? Veľmi ma to zaujalo, je to výzva. Existujú totiž hlasy, že marketing môže poškodzovať Zem. Napríklad výrobcovia, vyrábajúci príbory na jedno použitie, ktoré sa potom zahodia. Je tu marketing hrdina alebo zloduch?" S takýmito a mnohými ďalšími otázkami predstúpil pred takmer dvestočlenné publikum topmanažérov a marketingových odborníkov v stredu v Bratislave americký profesor Philip Kotler.
"Otec marketingu", mimoriadny mysliteľ spojený s inováciami predaja, marketingových nástrojov a reklamy, k nám prišiel prednášať o najnovších poznatkoch už druhýkrát.
Cestou po východnej Európe chce teraz študovať ekonomiku štátov s liberalizovaným trhom. Priznal, že ho veľmi zaujalo najmä Estónsko. V Bratislave sa zúčastnil aj na krste českého vydania svojej knihy Marketing v pohybe.
run
(Rozhovor s profesorom Philipom Kotlerom nájdete v pondelok v prílohe Podnikanie.)

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
05. november 2024 15:43