Najnovšia komunikačná kampaň, ktorou chce odevná spoločnosť United Colors of Benetton upozorňovať na problémy ľudstva, sa približne o mesiac skončí. Na boj proti hladu si ju tentokrát vybrala agentúra pre Svetový potravinový program (WFP) patriaca pod ochranu Organizácie spojených národov.
Reklama bez produktu. Kampaň Benettonu pre rok 2003 sa nazýva viac ako symbolicky -- "Food for life". Benetton ňou opäť šokuje. Dokáže to dokonca aj bez provokatéra Toscaniho, s ktorým sa rozlúčila hneď po tom, ako sa jej pomocou reklamy nepodarilo presadiť v Amerike. Minulý rok šéf Benettonu, Luciano Benetton, dokonca priznal, že "nevie, či spoločnosť ešte niekedy bude pokračovať v nastúpenom provokujúcom štýle." Napr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.