Letisko Gardemoen v Osle je jedným z najrýchlejšie rastúcich letísk v Európe, kde objem pasažierov rastie za posledné tri roky približne o 11 percent každý rok. V roku 2007 prejde letiskom 19 miliónov pasažierov, z čoho je 50 percent obchodných cestujúcich.
"Naším hlavným cieľom v obchode s letiskami bolo udržať si zmluvu s Oslom," povedal Paul Meyer, globálny prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Clear Channel Outdoor. "V súvislosti s uvedením našej digitálnej ponuky na našom hlavnom letisku vo švajčiarskom Zürichu znamená táto obnova zmluvy významné posilnenie našej digitálnej stratégie na letiskách po celom svete," dodal Meyer.
Firma Clear Channel Norway mala zmluvu na reklamu s letiskom Gardemoen od januára 2003. V súvislosti s novou zmluvou spoločnosť bude investovať do radikálnej aktualizácie značenia na letisku, pričom použije modernú technológiu, aby optimalizovala reklamnú účinnosť s tým, že nebude dochádzať k vizuálnemu zmätku. Tí, ktorí budú reklamu zadávať, budú môcť účinne zasahovať popredných obchodných predstaviteľov počas ich pobytu v tomto prostredí.
Pal Arne Grottem, riaditeľ spoločnosti Clear Channel Norway, povedal: "Naša najmodernejšia digitálna ponuka bude výkladnou skrinkou digitálneho značenia na európskych letiskách. Tešíme sa na rast nášho reklamného priemyslu v partnerstve s letiskom Gardemoen," dodal Grottem.
Clear Channel Outdoor je najväčší prevádzkovateľ reklamných plôch na letiskách na svete, pričom obsluhuje 300 letísk v Spojených štátoch, Európe a Ázii. V globálnej mierke Clear Channel poskytuje 1,5 miliardy reklamných odkazov ročne.