Nový motor FSI nezaberá pod prednou kapotou veľa miesta a navyše je decentne zakrytý rozmerným plastom. Vyznačuje sa tichým chodom a vďaka šesťstupňovej prevodovke je aj pri vysokých rýchlostiach v kabíne minimálny vnútorný hluk. Výhodou motorov FSI (ako aj dieselových TDI) je to, že spaľujú presne toľko paliva, koľko je nevyhnutné. Priame vstrekovanie prispieva k zníženiu spotreby, avšak pri športovom štýle jazdy to prestáva platiť. Prekvapil nás však deficit výkonu motora pri predbiehaní. Testovací automobil s motorom 1,6 FSI zrýchľoval skôr decentne. Ak sme motor vytočili na päťtisíc otáčok, bolo zrýchlenie o čosi lepšie, avšak momentálna spotreba (podľa údaju na displeji) dosiahla dvojciferné číslo. Predpokladáme, že výrobc...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.