Na prieskume sa zúčastnilo 2046 tínedžerov vo veku od 13 do 17 rokov. Viac ako polovica, t.j. 57% všetkých resondentov, sa vyjadrilo, že okrem samotných značiek sa rozpráva aj na tému marketing, médiá a reklama (samozrejme v súvislosti so značkami). Pri dospelých je tento údaj o čosi nižší – 48%.
Spomedzi značiek najviac rotovali vo vzájomných konverzáciách značky ako Apple (iPod), American Eagle (oblečenie), Dr. Pepper (nealkoholický nápoj), Chevrolet (auto) a Nintendo (herná platforma a konzola).
<txp:image id="204" class="Image" align="right" />Podľa prieskumu sa tínedžeri rozprávajú trikrát častejšie na tému značiek, než dospelí jedinci. V percentuálnom vyjadrení je to 19% (13 – 17 rokov) ku 7% (dospelý jedinci od 18+).
Zaujímavým faktom je, že viac ako polovica všetkých konverzácií tínedžerov o značkách sa nesie v pozitívnom duchu. V porovnaní s dospelými je to však menej. Až 64% všetkých dospelých jedincov sa pri konverzáciách o značke vyjadruje pozitívne.
<small>
<b>Zdroj:</b>
BrandWeek.com
MarketingVox.com
</small>
StoryEditor
Tínedžeri hovoria o značkách radi a veľa
Generácia vo veku od 13 do 17 rokov, známa aj ako tínedžeri, sa na tému značky rozpráva v priemere 145 krát počas jedného týždňa. Vyplýva to z poslednej štúdie, ktorú zverejnil internetový portál BrandWeek.