Spoločnosť Salesgenie.com sa orientuje na firemné poradenstvo a vyhľadávanie nových podnikateľských príležitostí. Ako hlavný komunikačný nástroj si zvolila televíznu reklamu a nie v hocijakom čase, počas finále amerického futbalu. Táto prestížna udalosť, počas ktorej spoločnosti neváhajú investovať nemalé finančné čiastky do svojich televíznych spotov a reklamného času. Reklamy sú totiž počas Super Bowl predmetom verejnej debaty, preto sa spoločnosti snažia prísť s niečím veľkolepým či prezentovať svoju spoločnosť najmä humorom a vtipom.
Reklama, u ktorej vtip a humor chýbal bola práve od spoločnosti Salesgenie.com. Získala status „loosera“ spomedzi všetkých odvysielaných reklám počas finálového večera. Prekvapivé bolo ale tvrdenie spoločnosti, ktorá si efektívnosť svojho televízneho spotu pochvaľovala. Reálna cena 30 sekundového spotu počas Super Bowl sa pohybuje okolo 2,6 mil. dolárov. Salesgenie.com uviedla, že záujem o internetovú stránku rapídne stúpol (približne o 25 000 návštevníkov) a získala viac ako 10 000 nových registrovaných užívateľov. Samotný copytext spotu napísal majiteľ firmy Vin Gupta.
A aká je teda zápletka najhoršieho spotu Super Bowl? Hlavným hrdinom je postava s menom Pierce, ktorý jazdí na červenom športovom aute, môže hrať golf počas pracovnej doby a je pozvaný na večeru k šéfovi, pretože zarobil firme viac ako 3 mil. dolárov tento štvrťrok za pomoci návodov zo stránky Salesgenie.com. Triviálny nápad? Pravdepodobne funguje, pretože spoločnosť má v príprave počas tohtoročného finále ďalšie tri reklamné spoty.
Zdroj:
www.brandweek.com
www.dmnews.com
www.wikipedia.org
StoryEditor
Aj zlá reklama môže byť efektívna
Reklama spoločnosti Salesgenie.com odvysielaná počas finále amerického futbalu tzv. Super Bowl je zo všetkých považovaná za najhoršiu a najprimitívnejšiu. Týmto titulom sa však Salesgenie.com pýši, pretože podľa nej reklama splnila svoj účel veľmi efektívne.