Narovinu: viac sa nám páčil základ ponuky s 225 koňmi pôsobiacimi na predných kolesách, pôsobí uvoľnenejšie, na vyššom podvozku sa o niečo viac hojdá, ale celé to ladí nejako viac. Tristošesťdesiatka je na zníženom podvozku a 21-palcových kolesách trochu afektovanejšia, snaží sa pôsobiť dravšie, píše iDNES.cz.
Ale to jednoducho k parížskemu bonvivánovi s gitankou v kútiku a tralaláčikom na hlave veľmi nesedí. Treba podotknúť, že čisto papierové parametre má najvýkonnejšie prevedenie impozantné – 520 Nm rozparádi auto na stovku za 5,6 sekundy. DS 7 E-Tense 4x4 360, ako sa táto verzia volá, má okrem iného zväčšený rozchod kolies (vpredu 24, vzadu 10 mm) a posilnené brzdy, predné kotúče majú 380 mm priemer a zahryzujú sa do nich štvorpieskové brzdiče.
Na vyšších gumách a upravenom podvozku, ktorý je o 15 milimetrov vyšší, je „základ“ tiež komfortnejší. Aj keď sa kamera za čelným oknom snaží. Čudujete sa? PSA totiž modelom svojej prémiovej značky nadelilo techniku, ktorou sa chváli len automobilová smotánka. Kamera totiž číta vozovku, hľadá diery, retardéry a ďalšie nerovnosti a predpripraví na to podvozok, neustále upravuje nastavenie tlmičov s premennou tuhosťou na každom kolese zvlášť.
Do zákruty sa auto trochu nakloní, ale posádku to nevyľaká. Atlét to nie je, stále to je skôr rýchle, pohodlné TGV, kde sa veziete prvou triedou. Ale pozor, funguje to len v komfortnom režime vozidla, vo všetkých ostatných sa systém deaktivuje a tlmiče fungujú ako pri normálnom aute. DS radí, že je komfortný režim najlepší na rovnú hladkú cestu, na veľmi hrboľatej už sa auto viac rozkýve a citlivejšia posádka z toho môže mať morskú chorobu.
Zostáva vám 78% na dočítanie.