To, že aktuálna doba tlačí automobilky do výroby elektrifikovaných áut, nie je žiadne tajomstvo. Prísne emisné limity im v prevažnej väčšine jednoducho nedávajú na výber a ak chcú výšku pokút aspoň čiastočne znížiť, musia sa podvoliť.
Na trh teda v poslednom čase prúdi jeden elektrinou zasiahnutý model za druhým. No a tomuto nevyhnutnému trendu sa nevyhol ani nemecký Opel. Týždeň sme si vyskúšali, aké je to žiť spolu s najsilnejším modelom Grandland X Hybrid4, ktorý si v mnohých smeroch pomohol spoluprácou s Francúzmi a na pohon využíva plug-in hybridný pohon.
Žiadne výstrelky nečakajte
Najpestrejším prvkom dizajnu je azda iba dvojfarebné lakovanie. Novinka aj napriek ekologickému pohonu pôsobí obyčajne, všetko je striktne konzervatívne. Nie je to výčitka, veď mnohí zákazníci hľadajú práve takýto vzhľad, vďaka ktorému nebudú zbytočne vytŕčať z davu, a to aj napriek systémovému výkonu 300 koní. Kto by to bol na túto sivú, respektíve červeno-čiernu myš povedal?
Neznamená to ani, že by bol model pre svoj menej odvážny dizajn škaredý. Jednoducho ničím nesklame, no ani nenadche. Pestrejšie to nie je ani v kabíne. Kvalitne pôsobiace materiály, množstvo mäkčených plastov a aj spracovanie na dobrej úrovni. Prekážalo nám len občasné vŕzganie držadla dverí, ktoré už pri niekoľkých tisíckach najazdených kilometrov určite nechcete počuť. Inak nemáme interiéru čo vyčítať.
Všetko je naladené na vlnu funkčnosti, intuitívnosti a ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.