Test Mitsubishi Space Star skutočne nebude o jeho dizajne a exteriérovom bodykite, ale prednostiach v meste a predovšetkým jeho jednoduchej prevádzke a údržbe. Navyše nezabúdajte, že tento malý japonský hatchback si môžete kúpiť ako jedného z posledných mohykánov za menej ako 10-tisíc eur.
Základ totiž stojí dokonca len 9 390 eur a to už je čo povedať. Keď sme sa dozvedeli, že budeme mať na test Mitsubishi Space Star, nemali sme s tým najmenší problém. Áno, je to malé mestské auto, ktoré sa na diaľnice alebo dlhé cestovanie veľmi nehodí, ale radi vyskúšame hocičo.
Človek sa pritom naučí i niečo nové a Space Star nás vážne mnoho naučil. Keď sme pri teste Seatu Ibiza chválili jednoduchosť, Space Star je ešte o dva levely ďalej. Mali sme z neho dojem, že je dokonca jednoduchší, ako nová a verejnosťou azda najviac ľudovo vnímaná Dacia Sandero, píše TopSpeed.sk.
Keď skromnosť nie je prekážkou, ale prednosťou
Z jednoduchosti tohto auta si nerobte starosti. Práve naopak. Pozerajte sa na neho ako na prostriedok schopný ponúknuť ľuďom s hlbšími vreckami dostupnú mobilitu, ktorí ale zároveň chcú nové vozidlo, pretože neveria tým ojazdeným. Space Star toto všetko do bodky spĺňa. Odvezie vás tam, kam potrebujete a bude slúžiť do roztrhania tela.
Ak vám ale môžeme poradiť... nekupujte si osadený bodykit, ktorý vidíte na fotkách. Síce sme vám sľúbili, že sa mu nebudeme venovať, ale je dôležité povedať, že táto príplatková položka zbytočne zráža jednu dôležitú prednosť tohto auta a to doslova. Máme tým, samozrejme, na mysli svetlú výšku.
S letným obutím sa váš predný nárazník bude pohybovať vo výške len deväť centimetrov nad asfaltom a po prezutí na zimné pneumatiky sa jeho spodná hrana zodvihla na 10 centimetrovú výšku. To môže byť v meste medzi vysokými obrubníkmi, kam toto auto svojou povahou patrí najviac, pomerne veľký problém.
To, prečo sme mali možnosť jazdiť na letnom aj zimnom obutí v jednom týždni, spôsobil fakt, že sa nám počas testu podarilo trafiť sériu jám, na...
Zostáva vám 85% na dočítanie.