Kúpa auta, zisťovanie si technických údajov, záujem o novinky z dielne výrobcu či sympatia s modelmi konkrétnej automobilky? To je len časť z možných dôvodov, kedy verejnosť vyhľadáva informácie ohľadom vozidiel cez svetoznámeho pomocníka s názvom Google.
Ten nielen uľahčuje vyhľadávanie vecí na internete, ale tiež analyzuje jeho trendy. Portál comparethemarket.com.au zisťoval, o aké značky áut mali v roku 2020 používatelia internetu najväčší záujem a ktoré ich najviac zaujímali.
Štatistiku následne zverejnili a výsledok môže mnohých prekvapiť. Z trónu bola totiž zosadená nemecká prémiovka BMW, ktorá patrila k najvyhľadávanejším v roku 2019. Vtedajší skok v popularite bol, ako sa zdá, iba jednorazovou záležitosťou a za rok 2020 sa bavorská značka vrátila viac-menej na úroveň roku 2018.
Aj napriek tomu sa BMW i naďalej teší veľkej popularite používateľov internetu. Pozícia totiž výrazne neklesla a je na druhom mieste v rebríčku, ktorý sumariz...
Zostáva vám 85% na dočítanie.