Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.
Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.
Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté v...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.