Pondelok 16. marca 2020 bol pre mnohých skutočne náročný. Okrem najrôznejších prísnych opatrení sa obmedzenia dotkli i dôležitých prevádzok, ktoré slúžia vodičom. Ak totiž vaša práca vyžaduje vykonávanie aj v týchto ťažkých časoch a je k nej potrebný automobil, počas včerajšieho dňa ste toho v prípade poruchy veľa nezmohli.
Štátne nariadenia boli komplexné a platili teda aj na prevádzky autoservisov, pneuservisov, predajní automobilov a podobne. Všetky dílerstvá značiek zastúpených aj na Slovensku museli mať predajne zavreté, nemohli poskytovať žiadne fyzické služby (oprava áut, ...) a v mierne obmedzenom režime fungovali i poisťovne.
Nehoda či porucha vozidla?
Ak ste teda mali počas včerajšieho dňa poruchu, zaobísť ste sa museli bez prípadnej opravy v servise. Pri nehode samozrejme asistujú záchranné zložky či polícia, to sa pochopiteľne nijak nemenilo a nemení. Reč je skôr o menších udalostiach či poruchách ako takých. Aktuálne je však situácia iná a s konkretizovanými novými nariadeniami vlády SR majú od 17. marca najmä servisy voľnejšiu ruku a vodiči tak väčšiu istotu. Brány oddnes otvorili.
"V spoločnosti Allianz – SP sme zaviedli viacero preventívnych oparení, avšak máme zabezpečené plynulé fungovanie všetkých oddelení, aby sme mohli vybaviť požiadavky našich klientov. Klienti môžu svoju poistnú udalosť nahlásiť online, telefonicky, prípadne aj na pobočkách, ktoré majú od pondelka 16. marca upravené prevádzkové hodiny, a to v čase od 8:00 do 12:00," informuje Helena Kanderková
špecialistka externej komunikácie Odboru firemnej komunikácie spoločnosti Allianz – SP.
"V rámci prevencie sme zrušili výjazdy ku klientom, za účelom obhliadky škody. Klientov kontaktujeme telefonicky, odbornými otázkami zisťujeme rozsah a príčinu poškodení...
Zostáva vám 85% na dočítanie.