Vitajte v novom, ešte digitálnejšom a efektívnejšom svete. Tak otvára svoju tlačovú správu prémiová nemecká automobilka v súvislosti so svetovou premiérou svojho dôležitého modelu strednej triedy. Reč je o Triede C, jednom z najpredávanejších radov z ponuky značky, pričom len od roku 2014 (zo súčasnej generácie) mala automobilka predať až viac ako 2,5 milióna kusov.
Novinka je v prichádzajúcej novej generácii komplexne elektrifikovaná prostredníctvom pomocných hybridných pohonov so 48-voltovou technikou a integrovaným štartovacím generátorom či prostredníctvom hybridných pohonov dobíjateľných zo siete.
Vďaka mimoriadne efektívnemu systému akumulátorov dosahuje ako hybridné vozidlo dobíjateľné zo siete doteraz v triede neprekonanú úroveň dojazdu. Nehovoriac o prítomnosti najmodernejších technológií, riešení a vychytávok po vzore vlajkovej lode Triedy S. Už to naznačuje, že "Céčko" bude top modelom v triede. Poďme na to však pekne po poriadku.
Atraktivita jej nechýba
Ako tvrdí výrobca, vďaka kombinácii krátkeho predného previsu, dlhého rázvoru a zadného previsu má nová Trieda C dynamické proporcie už aj počas státia. Nadväzuje na aktuálny dizajnové jazyk a berie si príklad zo svojich "starších" novo predstavených súrodencov. Dynamický postoj potom podporuje široký rozchod kolies či disky vo formáte 17 až 19 palcov.
V porovnaní s predchodcom je novinka o 65 mm dlhšia, o 10 mm širšia, o deväť milimetrov nižšia a jej celkové rozmery sú 4751 x 1820 x 1438 mm. Rázvor sa natiahol o 25 mm (2865 mm) a širšie rozchody. Vpredu má byť vďaka týmto zmenám interiér o 22 mm a vzadu o 15 mm širší, na kolená za...
Zostáva vám 85% na dočítanie.