Dnes už automobilkám "osud" nepraje vytvárať tak unikátne vozidlá, ako tomu bolo v minulosti. Úspora nákladov, ale taktiež prísne normy časom teda zabili okrajové modely alebo im nedovolili prísť v nových generáciách. Česká automobilka Škoda Auto napríklad ponúkala hneď niekoľko zaujímavých variant svojich v tých časoch veľmi populárnych modelových radov.
Patrila sem nepochybne i Felicia, ktorá brázdi slovenské cesty v podstate dodnes a vidieť ju v bežnej prevádzke nie je zatiaľ ničím výnimočným. Iné je to s jej špecifickou "prázdninovou" verziou Fun. Okrem účelných vozidiel pre rodinu i podnikanie totiž v ponuke značky nikdy nesmeli chýbať ani športové modely a autá na voľný čas.
Atraktívna novinka
Takéto široké možnosti otvoril nástup úplne novej generácie automobilov značky s motorom umiestneným naprieč pri pohone predných kolies. Na základný hatchback Favorit, debutujúci 16. septembra 1987 na brnenskom výstavisku, nadviazalo vývojové oddelenie automobilky celým radom ďalších karosárskych verzií. Do fázy sériovej výroby sa však n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.