Po ukončení roka 2019 s nárastom predaja o 71,8 percenta oproti predchádzajúcemu roku pri počte takmer 24 700 exemplárov, značka Cupra vyštartovala do roku 2020 s plným kalendárom noviniek. Dominujúcou udalosťou bolo i otvorenie dverí svojej novej centrály, ktorej dizajn pripomína areál boxov na pretekárskej trati, pričom značka rekonštruovala aj svoju výrobu pretekárskych automobilov Cupra Racing Factory.
„Rozhodnutie etablovať nezávislú značku Cupra pred dvoma rokmi nemohlo dopadnúť lepšie, pretože v krátkom čase sa stala najziskovejšou obchodnou jednotkou. Cupra dáva materskej značke Seat možnosť vyrábať ziskovejšie modely a oslovovať nových zákazníkov. Dve značky spolu majú zdroje a výrobnú základňu pre pokračovanie v raste. Teraz sme sa rozhodli posilniť značku vybudovaním jej vlastnej novej centrály,“ povedal Carsten Isensee, poverený vedením predstavenstva Seat a člen predstavenstva pre financie a IT, na tlačovej konferencii pri uvedení modelu Cupra Leon.
Prvý člen obľúbenej rodiny, aj ako hybrid
Niet pochýb o tom, že pred oddelením divízie Cupra bol práve Leon populárnym členom športových vozidiel španielskej značky. Cupra tak pri príležitosti otvorenia svojej "garáže" predstavila ostré verzie hatchback a Sportstourer svojho najpredávanejšieho modelu a to hneď s niekoľkými motormi.
Model Cupra Leon, ktorý sa začne predávať v poslednom štvrťroku 2020, má byť podľa slov automobilky ‘Kráľom Leonov’. Prvý Leon s logom novej značky prináša dizajn, komfort a najmodernejšie technológie pre automobilových nadšencov, ktorí hľadajú výkonnosť, pôžitok z jazdy a sú otvorení tiež elektrifikácii.
Základom ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.