StoryEditorJaponci sa hlásia o slovo. Chystajú batériu, ktorá zvýši dojazd a skráti čas nabíjania
Aj napriek benefitom spojeným s touto technológiou sa automobilka nemieni vydať cestou plne elektrických áut. Prím budú i naďalej hrať hybridy.
Čoraz väčšiu porciu ponúk najrôznejších značiek naprieč trhom si ukrajujú plne elektrické vozidlá alebo hybridy. Tie môžeme deliť na mild-hybridy s najmenšou podporou bežného spaľovacieho motora a absenciou externého nabíjania, plné hybridy s možnosťou krátkej jazdy aj čisto na elektrinu a výraznejšou podporou konvenčného motora pri jazde, prípadne plug-in hybridy jazdiace aj desiatky kilometrov na elektrinu a dobíjateľné z externého zdroja.
Zatiaľ čo u mild-hybridov je batéria len veľmi malá a ani u bežných hybridov nemá závratné kapacity, u plug-in hybridov sa na jej veľkosť dbá po čisto elektrických modeloch najviac.
Výrobcovia sa snažia dosahovať stále vyššie dojazdové hodnoty na nabitie, ktoré zároveň nemá trvať príliš dlho. Predsa len, ak máte stráviť niekoľko hodín na nabíjačke a potom ťažko nabratú energiu "vybúchať" na 30 kilometroch - to asi žiadneho majiteľa príl...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-05 14:00:00 - Feat.: - Title: Šetrite na palive, nie na mobilite. Spôsobov, ako rozumne nastaviť palivovú politiku, je viac
02 - Modified: 2024-11-05 13:00:00 - Feat.: - Title: Zamieša novinka od Suzuki karty na trhu? Značka predstavila svoje prvé elektrické auto
03 - Modified: 2024-11-05 10:17:45 - Feat.: - Title: Kvíz, ktorý vyškolí nejedného motoristu. Ak ho nezvládnete, radšej odovzdajte vodičák
04 - Modified: 2024-11-04 14:10:00 - Feat.: - Title: Karta sa obrátila: Suzuki plánuje výrobu úplne nového SUV, dodávať ho bude Toyote
05 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil