Dĺžka vozidla je 4 901 milimetrov, šírka 1 935 milimetrov a výška dosahuje 1 616 milimetrov. Dostatok priestoru je zaistený tiež 2 928 milimetrovým rázvorom. V zadnej časti poteší pasažierov aj rovná podlaha bez stredového tunela, čím sa priestor opäť zväčšil.
Hoci novinka je ešte stále zahalená do svojho charakteristického maskovania, výrobca potvrdil, že prvý elektromobil získa neštandardné riešenie spätných zrkadiel.
Náhrádzajú ich totiž kamery, ktoré prenášajú záznam na vnútornú dvojicu sedempalcových OLED displejov na dverách. Zákazníci sa na túto "vychytávku" môžu tešiť na trhoch, kde to v rámci voliteľnej výbavy povoľuje legislatíva.
High-tech kokpit následne disponuje aj ďalšími troma obrazovkami, podobne ako je tomu pri modeloch A8, A7 či Q8. Jeden je umiestnený pred vodičom a zastáva funkciu digitálneho prístrojového štítu.
V strede je displej infotainmentu a pod ním umiestnená obrazovka pre ovládanie klimatizácie či vyhrievania sedadiel. O výnimočný zvukový zážitok sa stará audiosústava Bang & Olufsen s celkom 16 reproduktormi a zosilovačom s výkonom 705 W.
V tme voliteľný komplet náladového osvetlenia efektne inscenuje interiér svojim bielym LED svetlom. Mäkko osvetľuje plochy ako dvere a prístrojový panel, ktoré sa zdanlivo vznášajú v priestore.
Ešte viac možností potom poskytuje komplet kontúrového/náladového osvetlenia s 30 nastaviteľnými farbami. Navyše precízne vykresľuje základné línie interiéru a zozadu presvetľuje logo e-tron na prístrojovom paneli.
O pohon by sa mali starať následne tri elektromobily so systémovým výkonom až 320 kW. Zásobu energie plní 95 kW batéria, vďaka ktorej bude možné dosiahnuť dojazd na jedno nabitie asi 400 kilometrov.
Ako informuje Audi, karoséria je na všetkých miestach, ktoré by mohli potencionálne spôsobovať či prenášať rušivé zvuky do interiéru dodatočne špeciálne odizolovaná a utesnená.
Premiéra modelu by mala prebehnúť asi v druhej polovici septembra a to dokonca nie v Európe, ale na americkom území.