Nech už išlo o ktorýkoľvek autosalón svetovej úrovne, ale aj tie v Bratislave či v Nitre, vystavené automobilové novinky sprevádzali po ich bokoch nádherné, často sporo odeté, hostesky.
Tomu je však tento rok na autosalóne v Ženeve koniec a návštevníci si tak vychutnajú zväčša len novinky sveta motorizmu. Niektoré značky totiž pohľadné hostesky s vysokými opätkami a úzkou minisukňou vymenili napríklad za odborníkov.
Česká Škoda si dokonca priniesla k vystaveným vozidlám spolu s niekoľkými hosteskami v dlhších šatách aj mužské pohlavie. Napríklad Kia potom zase stavila na volnejšie tričká a dlhé čierne nohavice.
Čo sa za touto zmenou skrýva? V skratke sa pod to podpísala známa kampaň proti sexuálnemu obťažovaniu žien #MeToo. Preto sa tento rok návštevníci dozvedia viac o automobiloch vďaka odborníkom v "stánkoch" značiek, prípadne im občas do oka padne zväčša elegantne upravená kráska stojaca pri niektorej z výstavných noviniek.
Prinášame vám však aj krátky zostrih nežného pohlavia z tohtoročného ženevského autosalónu. Kto sa týchto automobilových výstav zúčastňuje či ich sleduje pravidelne tak dokáže jednoducho porovnať, čo sa s 88.ročníkom zmenilo.
Cestu redaktora zabezpečila spoločnosť Daimler/Mercedes-Benz Slovakia.