Škodovky si vydobyli svoju povesť okrem iného aj tým, že za podobné alebo lepšie peniaze ponúkali v porovnaní s Volkswagenom kus auta naviac. Na podobnom princípe by teraz chceli európskych zákazníkov osloviť čínske značky, háčik je však v tom, že im motorista na starom kontinente zatiaľ príliš neverí.
Má často pochybnosti o ich bezpečnosti, kvalite, materiáloch, spoľahlivosti a ich dizajn tiež vyzeral všelijako. A práve toto zmýšľanie bude chcieť zmeniť Bestune B70, nová značka koncernu FAW, ktorá sa práve snaží otvoriť si dvere do Európy.
O čínskom štátnom koncerne FAW Group sme písali pred pár mesiacmi v súvislosti s jeho úspešným vstupom na európsky trh prostredníctvo luxusné elektrického SUV Hongqi E-HS9.
Octavia v ohrození?
Ten sa zatiaľ predáva len v Nórsku vďaka významným priamym či nepriamym dotáciám na batériové autá, predpokladáme ale, že ambíciou tejto značky je rozšírenie poľa pôsobnosti aj na iné štáty únie a že si získanú pozíciu nenechá v tejto chvíli len tak vziať.
O niečo podobné sa teraz snaží opačný koniec ponuky FAW, konkrétne mainstreamová značka Bestune, ktorá je sama o sebe nová, firma ako taká je však „starý známy“, píše portál ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.