Futbalovému poteru to vysvetľujú takto: „Keď nelieta hráč, musí lietať loptu.“ Česká ulička je vo svetových slovníkoch futbalovej latinčiny. Múdra prihrávka po zemi prejde medzi súpermi na spoluhráčov. Vyžaduje si to prehľad a schopnosť improvizácie, prihrávka je vždy rýchlejšia ako nohy. Meno Slavia tak možno táto škodovka nedostala náhodou, píše iDNES.cz.
Na zložitý indický trh sa tiež musí fištrónom, improvizáciou a nečakanými riešeniami. Snáď aj preto dostala česká značka Škoda Auto, ktorá chvíľami dodnes doháňa k zúrivosti nemecké vedenie „českými riešeniami“ mnohých problémov, s ktorými si teutonské procesy korporácie neporadia, na starosti indický trh.
Zaskóruje horúca škodovácka novinka „českou uličkou“ v miliardovej krajine, ktorej už 15 rokov svetové automobilky veštia obrovský potenciál? Volá sa Slavia, avšak rovnako tak by mohla baviť sparťanov, bohemákov i baníkovcov.
Hlavný je efekt
Už na pohľadu je to veľké auto. Silueta je ladná, hlavne zadné partie vyzerajú skvele, predok je možno guľatejší ako zvyšok auta, možno by mohol byť ňufák o pár centimetrov dlhší, potom by boli proporcie o čosi vyváženejšie. Technickú príslušnosť k malým autám prezrádzajú malé a do podbehov zapadnuté kolesá.
Práve kvôli nim z niektorých pohľadov divákovi príde, že na celku niečo nesedí. Taký je indický motorizmus, jednoduchý, hrajúci na efekt a pasúci po priestore, ako auto jazdí, je vlastne vo výsledku skoro jedno, hlavne aby malo vychytaný infotainment s pripojením k telefónu, na internet a wi-fi. V tom je indické publikum nekompromisné.
A tak sa nám možno nezdalo, že tablet uprostred prístrojovky pri prvom letmom zoznámení na tých pár dotykov funguje rýchlejšie ako v európskych škodovkách. Aj grafika, pravda jednoduchšia, je nejako prehľadnejšia. Základná obrazovka infotainmentu je sedempalcová, väčšia 10-palcová zvláda aj viacdotykové ovládanie podobne ako mobilný telefón.
Zostáva vám 85% na dočítanie.