Prvá Honda Integra bola uvedená na trh ešte v roku 1985 a predstavovala športové kupé založené na báze modelu Civic. Najviac sa však modelový rad preslávil vo svojej tretej generácii, ktorá pôsobila vo svete od roku 1993.
Dodnes patrí, najmä vo svojom top výkonom variante s označením Type R, medzi legendárne japonské športové autá a mnohé renomované zahraničné médiá ju dokonca označujú za historicky najlepšie športové auto s predným náhonom v histórii.
Pod prednou kapotou Integry III. pracovala atmosférická "jednaosmička" vyladená na 144 koní alebo vo vrcholnej japonskej verzii Si na 180 koní. V roku 1995 Honda uviedla prevedenie Type-R pre domáci trh, pričom táto JDM verzia mala podlhovasté predné svetlá, zatiaľ čo pre ostatné trhy mala Integra Type-R štyri okrúhle predné svetlomety.
Vo svojom vnútri mala továrensky upravený radový štvorvalec B18C s výkonmi 147 kW/200 koní (Japonsko), 143 kW/195 koní (USA) a 140 kW/190 koní (Európa), bola vybavená päťrýchlostným manuálom so skráten...
Zostáva vám 85% na dočítanie.