Klasický ľahký roadster, akým MX-5 je, disponuje štvorvalcovým motorom s objemom 1.5, prípadne 2.0 litra.
Technici spoločnosti BBR sa rozhodli pre úpravu dvojlitrovej verzie, s pôvodným výkonom 118 kW. To je v prepočte 160 konských síl a hodnota točivého momentu bola 200 Nm.
O prenos na zadné kolesá sa stará manuálna šesťstupňová prevodovka. Maximálna rýchlosť je 214 kilometrov za hodinu a „z nuly na sto“ sa dostane za 7,3 sekundy.
Po úprave dostala Mazda lepšie chladenie, sanie, výfukový systém či prepĺňanie pomocou twin scroll turbodmychadla.
Momentálne tak dokáže vystreliť na sto kilometrovú rýchlosť za rovných päť sekúnd. Výkon stúpol na 251 koní a krútiaci moment sa posunul na 320 Nm.
Elektronický obmedzovač vás „pribrzdí“ pri rýchlosť 250 kilometrov za hodinu.
Tieto úpravy sú dostupné pre záujemcov za necelých 5 tisíc libier, čo je v prepočte asi 5800 eur.
V cene je samozrejme tiež dôkladné otestovanie funkčnosti vozidla a komponentov.
Ak si trúfate namontovať súčiastky sami, môžete si kúpiť len balíček a to za 4395 libier – cca 5100 eur.