StoryEditor

Extrémne upravené Porsche. Nemá strechu a "dvestovku" dá už za 8,5 sekundy

28.03.2017, 17:00
Nemecká firma TechArt Automobildesign GmbH je známa svojou špecializáciou na úpravu automobilov Porsche. Teraz sa zamerali na kabriolet.

Sídlo majú v Leonbergu a ich hlavnou „ikonou“ je modifikovaný model 911 Turbo s názvom GTstreet R z minulého roka. Tentokrát prichádza na scénu TechArt GTstreet R Cabriolet. Ako už z označenia vyplýva, ide znova o model 911 Turbo, ale bez strechy.

Karoséria bola obohatená o doplnky z uhlíkových vlákien, či aerodynamické prvky v podobe predného a zadného spojlera. Tie vytvoria prítlak až 321 kilogramov, pri rýchlosti 300 kilometrov za hodinu v režime Performance.

Zmenou si prešiel aj podvozok s jeho pružinami a tlmičmi , ktoré sa nakombinujú v závislosti od výbavy konkrétneho auta. Napríklad podľa toho, či je vybavený systémom PDCC – Porsche Dynamic Chassis Control.

Zaujímavosťou je aj voliteľné tlačidlo, ktorá vám zabezpečí zdvihnutie prednej nápravy-svetlej výšky o 2,4 palca. Hodiť sa to bude hlavne pri vjazde do garáže, či pri spomaľovacích prahoch v mestách.

​Automobil je postavený základne na 20 palcovým diskoch TechArt Formula IV Race. Obuté sú pneumatiky s rozmerom 265/35 ZR20 vpredu a 325/30 ZR20 vzadu. V prípade záujmu je možné mať aj 21 palcové kolesá.

V interiéri nájdeme kožené anatomicky tvarované sedadlá tej najvyššej kvality. Z tohto materiálu je aj nový volant a pozornosť upúta čalúnenie Alcantra, či hliník a karbón. Dizajn dopĺňa aj farebná časť, kombinovaná s rovnakou farbou prešívania a linkami na karosérii.

TechArt

​Šesťvalcový motor s objemom 3,8 litra a dvoma turbami ponúka v sérii výkon 397 kW, čiže 540 koní. Firma ale prináša niekoľko vylepšení pre tento agregát.

Po ich zásahu dokáže tento model disponovať výkonom 471 kW, 640 koní a maximálnou rýchlosťou 338 kilometrov za hodinu. Zrýchlenie „z nuly na sto“ je na hodnote 2,7 sekundy.

Najvyššia možná úprava avšak vytlačí z motora až 530 kW, čo je 720 koní. Jeho točivý moment je v tomto prípade 920 Nm a na dvesto kilometrovú rýchlosť zrýchli z nuly len za 8,5 sekundy. Jeho maximálna rýchlosť je pritom 340 kilometrov za hodinu.

​Cena nie je známa, avšak pokiaľ zaplatíte približne 158 tisíc eur za Porsche 911 Turbo Cabrio, priplatiť si za vylepšenia by pre vás nemal byť problém.

01 - Modified: 2024-11-05 14:00:00 - Feat.: - Title: Šetrite na palive, nie na mobilite. Spôsobov, ako rozumne nastaviť palivovú politiku, je viac 02 - Modified: 2024-11-05 13:00:00 - Feat.: - Title: Zamieša novinka od Suzuki karty na trhu? Značka predstavila svoje prvé elektrické auto 03 - Modified: 2024-11-05 10:17:45 - Feat.: - Title: Kvíz, ktorý vyškolí nejedného motoristu. Ak ho nezvládnete, radšej odovzdajte vodičák 04 - Modified: 2024-11-04 14:10:00 - Feat.: - Title: Karta sa obrátila: Suzuki plánuje výrobu úplne nového SUV, dodávať ho bude Toyote 05 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil
menuLevel = 1, menuRoute = auto, menuAlias = auto, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
05. november 2024 17:42